Müügitingimused

Homeyard e-poe (edaspidi: e-pood) omanik on Homeyard OÜ (11456163), registrijärgse aadressiga Artelli 19, Tallinn. Müügilepingu kehtivus, toote- ja hinnateave Need müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel. E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu. Kohaletoimetamise tasu suurus sõltub ostja asukohast ja valitud tarneviisist. Kohaletoimetamise tasu suurus kuvatakse ostjale tellimuse vormistamise käigus. Tooteteave kuvatakse e-poes vahetult toote kõrval.

Tellimine: Tellimiseks lisage soovitud tooted ostukorvi. Täitke kõik nõutavad väljad ja valige tellimuse täitmiseks kõige sobivam tarneviis. Seejärel kuvatakse ekraanil tellimuse kogumaksumus. Tellimuse eest on võimalik maksta pangaülekandega või kasutades teist sobivat makseviisi. Müügileping jõustub tellimuse summa ülekandmisel e-poe pangakontole. Kui tellitud kauba tarnimine ei ole varude otsalõppemise tõttu või muul põhjusel võimalik, teavitatakse ostjat esimesel võimalusel ning makstud raha (kaasa arvatud kohaletoimetamise tasu) tagastatakse viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saamisest.

Tarne: Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu. Ostja kannab saatmiskulud ja sellekohane hinnateave kuvatakse tarneviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3–7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Kõik saadetised väljaspool Eestit jõuavad saatmiskohta 7 kalendripäeva jooksul. Erandjuhtudel on meil õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus: Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu juriidilisest isikust ostjatele. 14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks peab ostja tellitud kaupa kasutama ainult viisil, mis on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks samamoodi, nagu on lubatud kauba järeleproovimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud viisil, mis ei ole vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, või kui sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus vähendada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada taganemisavaldus e-posti aadressile info@homeyard.ee 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist. Taganemisavalduses tuleb märkida toote nimi, tellimuse kuupäev ja number ning tarbija nimi ja aadress. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on asjaolu, et tagastatav toode ei vasta tellimusele (nt kui ostja on saanud vale või defektse toote). Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse esitamist või esitama tõendid selle kohta, et andis kauba vedajale üle eelnimetatud ajavahemiku jooksul. Tagastatud kauba kättesaamisel tagastab e-pood ostjale kõik ostjalt lepingu alusel saadud maksed viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast. E-poel on õigus keelduda tagasimakse tegemisest, kuni on tagastatava kauba kätte saanud või kuni ostja on esitanud tõendid kauba tagastamise kohta, olenevalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on selgelt valinud mõne tarneviisi, mis erineb e-poe pakutud odavaimast tavapärasest tarneviisist, ei ole e-pood kohustatud hüvitama saatekulu suuremal määral kui tavapärasele tarneviisile vastavas summas. E-poel on õigus müügist taganeda ja nõuda, et ostja tagastaks kauba, kui kauba e-poes märgitud hind on vea tõttu oluliselt madalam kui kauba turuhind.

Defektsed kaubad: E-pood vastutab ostjale müüdavate kaupade lepingutingimustele mittevastavuse eest ning puuduste eest, mis olid olemas juba tarnimise ajal ja mis ilmnevad kahe aasta jooksul pärast kauba üleandmist ostjale. Esimese kuue kuu jooksul pärast tarnimist ilmnenud puuduste puhul eeldatakse, et puudus oli olemas juba tarnimise ajal. Sellisel juhul vastutab vastupidise tõestamise eest e-pood. Ostjal on õigus pöörduda e-poe poole kahe kuu jooksul pärast puuduse ilmnemist, saates e-kirja aadressile info@homeyard.ee või võttes ühendust telefonitsi. E-pood ei vastuta puuduste eest, mis tekivad pärast kauba ostjale üleandmist. Kui e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, kohustub e-pood puudusega kauba parandama või asendama. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. E-pood vastab tarbija kaebustele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturundus ja isikuandmete töötlemine: E-pood kasutab ostja esitatud isikuandmeid (sealhulgas nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress ja pangaandmed) üksnes tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. E-pood edastab isikuandmeid veoteenuse osutajale kauba kohaletoimetamiseks. E-pood saadab ostja e-posti aadressile uudiskirju ja pakkumisi ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi, olles sisestanud veebisaidil oma e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostitusteadete saamiseks. Ostja saab igal ajal oma e-posti aadressile saadetud pakkumistest ja uudiskirjadest loobuda, andes loobumissoovist meile teada e-posti teel või järgides pakkumist sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine: Ostja kaebused e-poe kohta tuleb saata e-posti aadressile info@homeyard.ee. Kui ostja ja e-pood ei suuda tekkinud vaidlust lahendada kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlusreeglitega saab tutvuda ja kaebusi saab esitada veebiaadressil https://komisjon.ee/et. Tarbijavaidluste komisjon on pädev lahendama ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Vaidluste lahendamine tarbijavaidluste komisjoni poolt on ostjale tasuta. Lisaks saab ostja pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage).